Είναι γνωστό ότι η πανδημία έφερε την επανάσταση στο περπάτημα και στο ποδήλατο, νέες υποδομές υλοποιούνται κάθε μέρα για να εξασφαλίσουν ότι η περιορισμένη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς… δε θα μας πάει όλους προς το αυτοκίνητο! Με έκτακτες ρυθμίσεις, χαμηλό κόστος και ταχύτητα υλοποιούνται κάθε μέρα νέα δίκτυα για το ποδήλατο!
Οι πόλεις της Ευρώπης κάθε μέρα δουλεύουν για την εφαρμογή πολιτικών που θα κάνουν τις μετακινήσεις πιο βιώσιμες και παίρνουν μέτρα για να μην επιστρέψουν ποτέ στο μποτιλιάρισμα του χθες. Με τους περιορισμούς στη χρήση των ΜΜΜ να αφαιρούν ένα κύριο μέσο μετακίνησης…οι Ευρωπαικές πόλεις παίρνουν μέτρα για να ενισχύσουν το ποδήλατο και το περπάτημα, να συνδέσουν τους χώρους εργασίας με τις περιοχές κατοικίες και όλες τις βασικές εξυπηρετήσεις. Τα νούμερα μιλάνε μόνα τους KAI οι χάρτες μας δείχνουν τις πόλεις που πρέπει να ζηλεύουμε!
Μέχρι σήμερα σε όλη την Ευρώπη έχουν ανακοινωθεί – και κάποια έχουν ήδη υλοποιηθεί- 2.285,47 χλμ δρόμων που ΑΛΛΑΖΟΥΝ για να φιλοξενήσουν το ποδήλατο!
Μπείτε στον σύνδεσμο και δείτε πόσα χιλιόμετρα ΝΕΩΝ υποδομών για το ποδήλατο προγραμματίζει κάθε πόλη…. εν μέσω πανδημίας!
Ενδεικτικά:
- στην Ιταλία η Μπολόνια πρόκεται να υλοποιήσει 94,3 χλμ νέων υποδομών ενώ η Ρώμη 150 χλμ, το Τορίνο 80χλμ, το Μιλάνο 35χλμ και το Μπάρι 57,15χλμ.
- στην Πορτογαλία η Λισαβόνα πρόκειται να υλοποιήσει 76,7χλμ και το Πόρτο 35χλμ
- στην Ισπανία η Βαρκελώνη πρόκειται να υλοποιήσει 70 χλμ και η Γρανάδα 60χλμ.
- στο Βέλγιο οι Βρυξέλλες πρόκειται να υλοποιήσουν 83,7 χλμ ποδηλατοδρόμων και πολλές μικρότερες πόλεις από 2 έως 35 χλμ.
- στη Γαλλία σχεδόν όλες οι πόλεις πυκνώνουν το δίκτυό τους με πρωταγωνίστρια τη Λυών που πρόκειται να υλοποιήσει 65,29χλμ… ενώ το Παρίσι υλοποιεί δίκτυο 85,61χλμ.
Όπου θέλουν να βάλουν το ποδήλατο στο δρόμο, το τολμούν σήμερα!
Διαβάστε όλα τα νέα σχετικά με τον COVID-19 και τις μετακινήσεις στο Παρατηρητήριο COVID-19 της ΜΒΚ εδώ
Leave a Reply